گرامی داشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا

گرامی داشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا

به گزارش روابط عمومی شرکت همراه خودرو سایپا، به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج مدیرعامل شرکت همراه خودرو در جمع بسیجیان این شرکت ضمن تبریک و قدردانی از تمام فعالان این حوزه اظهار داشت : بسیجی واقعی، فردی است که در کنار مردم و همکاران خود برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه و شرکت تلاش می‌کند و در پی به دست آوردن هیچ سود مادی و مقامی نیست.
موسوی مقدم در خصوص خدمات بسیج گفت: بسیج باید در سازمان با ایجاد نشاط و امید در تقویت روحیه ی کارکنان از طریق فعالیت های ورزشی، اردو و … بیش از پیش تلاش کند و در جهت کمک به ارتقاء سلامت اداری و توسعه فرهنگ کار، تلاش، ایثار و فداکاری پیش قدم باشد.
وی افزود : بسیجیان در طول سال های گذشته از تاسیس تا کنون همواره در عرصه های مختلف مشارکت و حضور داشته اند ازقبیل حوادث طبیعی، درمان ، ورزش، فرهنگ و به ویژه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و همچنین اجرای برنامه های مقابله با کرونا اعم از طرح غربالگری، ضد عفونی اماکن و واکسیناسیون.
در ادامه آقای اسمعیل محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت شهید پاشاپور، نیز درگزارشی به تشریح اقدامات صورت گرفته در هفته گرامیداشت بسیج پرداخت و ضمن تقدیر از همه بسیجیان شرکت همراه خودرو از آنان به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در شرکت یاد و برای همه آنان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
در پایان به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج و فرا رسیدن هفته بسیج، سیداکبر موسوی مقدم مدیرعامل شرکت با اهدا لوح از خدمات شایسته بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید پاشاپور شرکت همراه خودرو قدردانی کرد .