همراه خودرو سایپا در مسیر رکورد شکنی

همراه خودرو سایپا در مسیر رکورد شکنی

شرکت همراه خودرو سایپا تمام پیشرفت و ترقی خود را مرهون مشتری مداری و توزیع محصولات باکیفیت و عرضه مطلوب در بازار است و محصولات این شرکت با برند سی پارت موفقیت مهمی در شبکه فروش قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور کسب کرده است.
مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا با بیان اینکه رشد و تعالی در این شرکت‌ جزو اهداف اصلی و انگیزه های برتر محسوب‌ می‌شود اظهار کرد: رکورد فروش قطعات یدکی در 13 آبان ماه سال جاری شکسته شد و با رشد 100 درصدی فروش‌، رکورد جدیدی در کارنامه طلایی همراه خودرو سایپا به ثبت رسید.
سید اکبر موسوی مقدم افزود: این موفقیت در پرتو لطف الهی ، رهنمود و حمایتهای همه جانبه ی مدیرعامل شرکت سایپایدک جناب اقای دکتر علی زاده و از همه مهم تر تلاش و پشتکار همکاران عزیز در شرکت همراه خودرو سایپا به دست آمده است.
وی با بیان اینکه در حوزه توزیع و فروش آمار شگفت انگیزی که از شرکت همراه خودرو سایپا به ثبت رسیده گویای همت و تلاش و کار جهادی در این شرکت است که در هر برهه با تکیه بر همدلی و پشتکار کارکنان شریف خود مسیر موفقیت را طی کرده و همواره نمونه بارز یک واحد توزیع کننده قطعات یدکی موفق بوده است.
موسوی مقدم تصریح کرد: آمار مذکور حاکی از آن است که تا تاریخ 30 آبان ماه 1401 درصد تحقق بودجه مصوب برابر با 110 درصد و همچنین رشد سال ۱۴۰۱ نسبت به کل سال ۱۴۰۰ معادل با ۱۱۱ درصد است.
وی در پایان اظهار کرد: این موفقیت بزرگ که ماحصل تلاش جمعی در شرکت همراه خودرو سایپا بوده موجب شده است که این شرکت اکنون در حوزه توزیع قطعات یدکی توانست جایگاه و رتبه ای ویژه در سطح کشور به دست آورد و به مجموعه ای تبدیل شده که از سرمایه ای ارزشمند بنام”اعتماد مشتری” به عنوان پشتوانه ای انرژی بخش و مُحرک در راستای شکوفایی روزافزون بهره می‌گیرد.