نیازهای رفاهی پرسنل شرکت همراه خودرو سایپا با اجرایی کردن آیین نامه های اداری ساماندهی می شود تشکیل کمیته هایی برای رسیدگی بموقع به مشکلات و مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان
  • صفحه اصلی
  • اخبار و اطلاعیه
  • نیازهای رفاهی پرسنل شرکت همراه خودرو سایپا با اجرایی کردن آیین نامه های اداری ساماندهی می شود تشکیل کمیته هایی برای رسیدگی بموقع به مشکلات و مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان

آیین نامه های اداری و مدیریت منابع انسانی شرکت همراه خودرو سایپا، به منظور ساماندهی اموررفاهی پرسنل در قالب کمیته هایی که به دستور مدیریت مجموعه شکل گرفته ، اجرایی می شود.
بنا به تاکید مدیرعامل شرکت همراه خودرو، همزمان با بررسی مهمترین نیازهای کارکنان، آیین نامه هایی که به هر دلیلی تاکنون اجرایی نشده، با تشکیل چند کمیته و با هدف بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان شرکت عملیاتی می شود.
محمد بیکی، مدیر امور اداری شرکت همراه خودرو، با اشاره به اینکه پاسخ گویی بموقع به نیازهای کارکنان در تمامی سطوح یکی از مهم ترین وظایف مدیریت منابع انسانی است، تاکید کرد:کمیته های طراحی شده با مدل مشارکتی و با عضویت نمایندگان پرسنل تشکیل شده و بنا است با تشکیل جلسات مستمر و براساس ضرورت، آیین نامه های وام ،رفاهی، اداری و … مجموعه را بروز و عملیاتی کنند.
وی با بیان اینکه در این کمیته ها درباره امور مرتبط با خانواده کارکنان و افراد تحت تکفل شان تصمیمات جدیدی اتخاذ می شود، افزود : شرکت همراه خودرو، با اجرایی کردن آیین نامه هایی که تاکنون مورد توجه نبوده ، تلاش می کند تا در صورتی که نیاز پرسنل فراتر از خدمات ارائه شده باشد، این موارد را در کمیته های مرتبط بررسی کرده و درباره آنها در اسرع وقت تصمیم گیری کند.
محمد بیکی، امور مربوط به بیماری های خاص، مرخصی مازاد، ارائه وام های ضروری و برگزاری مراسم ها، مناسبتها و … را از جمله مواردی دانست که در این کمیته ها مورد بررسی قرار گرفته و درباره آنها تصمیم اتخاذ خواهد شد.
وی اضافه کرد: نگاه حمایتی مدیریت شرکت در این کمیته ها تجلی پیدا کرده و آیین نامه کمیته رفاهی مجموعه در حال نهایی شدن است.