مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت همراه خودروسایپا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی؛ در ابتداي مراسم اسماعیل محمدی فرمانده بسيج پايگاه شهيد پاشاپور شركت همراه خودروسایپا ضمن تبريك به مناسبت هفته بسيج و خوش‌آمد‌گويي به مدعوين، ايثار و جهاد را از اركان اساسي بسيج دانست و در ادامه وحید خباززاده حقیقی مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا نیز با اشاره به موفقیت های شركت همراه خودرو سایپا در عرصه تولید اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و موانع موجود بر سر راه تولید، همراه خودرو سایپا توانسته است در عمل به فرامین مقام‌معظم‌رهبری در موضوع شکوفایی صنعت و نيز جهش توليد با اتکا به توان و همت داخلی موفق عمل نماید. وی، ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی پرسنل اين شركت در شرایط تحریم و اپیدمی کرونا را الگویی مناسبی برای دیگر شرکت ها بیان کرد و افزود: توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات قشر کارگری می تواند علاوه بر ارتقاء فرهنگ سازمانی، موفقیت کارها را نيز تضمین نماید. خباززاده در ادامه تصریح کرد: همه ما به خون شهدا مدیونيم و در شرایط حاضر نیاز است در سنگر صنعت به عنوان پیشگامان جنگ اقتصادی، نقش خود را به خوبی انجام دهیم و این با تلاش و از خودگذشتگی میسر خواهد شد.
در ادامه این مراسم سرهنگ ممیخانی فرمانده بسیج کارخانجات استان تهران نيز در سخناني، ضمن تبریک هفته بسیج به همه دلاوران بسیجی اين شرکت و دیگر همکاران عرصه تولید، تنها راه رهایی از وابستگی و دفع تحریم‌های ظالمانه دشمن را پیاده سازی تفکر و اقدام جهادی در این عرصه دانست و افزود: نگاه و تفکر بسیجی می تواند کشور را به موفقیت های زیادی برساند. حضرت امام با تشکیل بسیج در کشور علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور در اوایل جنگ تحمیلی، شرایط و بستر لازم برای خدمات و کارهای بزرگتر را بر اساس تفکر بسیجی در عرصه های مختلف فراهم کرد.
سرهنگ ممیخانی ، تفکر بسیجی را مهم دانست و افزود: نگاه بسیجی کشور را به افق های روشنتری خواهد رساند و دشمنان را از هر گونه توطئه بر علیه کشور بازخواهد داشت . وی درادامه گفت: آنچه که دشمنان را دچار هراس کرده، تفکر بسیجی است که خوشبختانه در کشور این تفکر و نگاه هر روز بیشتر خواهد شد.
گفتنی است، در اين مراسم از آقايان اسماعیل محمدی، محمدصادق بلبلی، مهدی معصومی، سید حسین عابدینی، حمیدرضا میرحسینی، حمید الوندی، محمود جعفریان، سیروس جلیلی و حجت الاسلام ناصر رفیعی به عنوان بسيجيان نمونه تقدير به عمل آمد.
لازم به ذکر است پیش از آغاز این مراسم سرهنگ ممیخانی و سایر میهمانان از خط بسته بندی قطعات یدکی گروه خودروسازی سایپا و همچنین خط تولید پالت سازی بازدید نمودند.