مدیرعامل همراه خودروسایپا: حضور حداکثری در انتخابات ضامن توسعه و پیشرفت کشور می باشد

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) ، نشست صمیمانه‌ای مدیرعامل شرکت همراه خودروسایپا با همکاران محترم شرکت همراه خودروسایپا برگزاری گردید.
مهندس خباززاده مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ، هدف از برگزاری این گردهمایی را تشریح فعالیت های صورت گرفته طی ماههای اخیر در شرکت همراه خودروسایپا عنوان کرد و افزود نیروی انسانی بعنوان مزیت رقابتی شرکت همراه خودروسایپا نقش بسیار مهمی در دستیابی به اهداف تعیین شده دارند و با همت و تلاش یکایک همکاران شرکت در سال گذشته موفق شدیم به اهداف تعین شده دست یابیم که قدردان زحمات همکاران هستیم .
خباززاده ضمن ترسیم افق پیش روی شرکت در سال 1400 افزود: با توجه به فضای حاکم بر اقتصاد کشورتلاش خواهیم کرد تا به برنامه های تعیین شده دست یابیم و این مهم با همراهی و همدلی یکایک همکاران عزیز در سطوح مختلف سازمانی محقق خواهد شد.
وی در پایان با توجه به اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، و با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان نظام حضور حداکثری در انتخابات را ضامن پیشرفت و توسعه و آبادانی درسطح کشور برشمرد و از همه همکاران دعوت نمود تا با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند.