شرکت همراه خودرو سایپا، رکورد تامین و فروش قطعه از ابتدای تاسیس خود را شکست

مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا با بیان اینکه در خردادماه سال ۱۴۰۲ با همت و تلاش همکاران شرکت همراه خودرو سایپا، با ایجاد برگ زرینی بر افتخارات این شرکت، توانستیم ۱۶۰٪ برنامه تامین و ۱۱۰٪ برنامه فروش را محقق کنیم و همچنین در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ رکورد تامین و فروش قطعه نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را با رشد ۱۲۱٪ تامین و همچنین رشد ۵۰٪ فروش شکسته شده است.

فریور رنجبران مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا اظهار داشت: با تکیه بر همدلی و پشتکار کارکنان شریف شرکت همراه خودرو و در جهت تحقق شعار «ما_میتوانیم» ثبت رکوردی جدید رقم خورد.

رنجبران با بیان اینکه توانستیم با دو فرآیند کاملا مجزا و همزمان، شامل فرآیند بازرگانی قطعات (تامین، بازاریابی و فروش) و همچنین فرآیندعملیات نسبت به بسته بندی و ارسال آن به شبکه خدمات پس از فروش اقدام به کسب این موفقیت نماییم.

مدیرعامل همراه خودرو سایپا تصریح کرد: این موفقیت نیز در پرتو عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید و حمایت های همه جانبه مدیریت ارشد گروه سایپا و همچنین مدیریت ارشد شرکت سایپایدک و تلاش و پشتکار جهادگران شرکت همراه خودرو سایپا محقق شده است.