افزایش 100 درصدی فروش قطعات یدکی در شرکت همراه خودرو سایپا

با وجود شرایط تحریمی و ویروس کرونا محقق شد:

افزایش 100 درصدی فروش قطعات یدکی در شرکت همراه خودرو سایپا

به گزارش روابط عمومی: مدیر عامل شرکت همراه خودرو سایپا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون فروش قطعات یدکی برند سی پارت (cipart) و سایپارت (saipart)  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است افزود: طی ماه های اخیر در راستای توسعه سهم بازار قطعات یدکی محصولات سبک تولیدی گروه خودرو سازی سایپا توانستیم بر پایه توانمندی قطعه سازان داخلی قطعات مورد نیاز بازار را تولید و با نام های تجاری سی پارت (cipart) و سایپارت (saipart)   با مزیت رقابتی در بازار عرضه نمائیم البته تا رسیدن به حد مطلوب راه زیادی را در پیش داریم و با برنامه ریزی های صورت گرفته بسیاری از موانع موجود در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

وحید خباز زاده حقیقی افزود : در سال جهش تولید و با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تلاش کارکنان این شرکت موفق شدیم تداوم و افزایش 17 درصدی راندمان کارشرکت در حوزه بسته بندی قطعات یدکی را محقق نمائیم. ودربخش بسته بندی صادراتی نیز خدمات مورد نیاز معاونت صادرات گروه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این روند با برنامه ریزی یکپارچه وتامین به موقع قطعات یدکی متناسب با نیاز بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا با افزایش عملکرد وثبت آمارهای افزایشی تحقق واقعی جهش تولید را در همراه خودرو سایپا شاهد باشیم.

گفتنی است ، شرکت همراه خودرو سایپا یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که متولی عرضه قطعات یدکی محصولات سبک تولیدی گروه خودرو سازی سایپا بابرندهای سی پارت ) (cipart و سایپارت (saipart) و همچنین بسته بندی قطعات یدکی را عهده دار است.