برگزاری جشن عید غدیر در شرکت همراه خودرو سایپا

به گزارش روابط عمومی شرکت همراه خودرو مراسم جشن بزرگ امامت و ولایت با حضور مدیرعامل محترم شرکت جناب اقای دکتر رنجبران و جمعی از مدیران و با استقبال پرشور کارکنان در سایت بسته بندی برگزار گردید.

در این مراسم دکتر رنجبران مدیرعامل محترم شرکت، ضمن تبریک عید غدیر خم و ایام مبارک دهه ولایت و امامت، با بیان اینکه تدارک جشن هایی که بهانه‌اش محبت اهل بیت علیهم‌السلام است، سراسر نور و برکت است، عنوان کرد: با برگزاری جشن های این چنینی صمیمیت و همدلی بین کارکنان بیشتر می‌شود و از همه مهمتر خیر و برکت این تعظیم دست ‌جمعی در برابر شعائر الهی و دینی را در بین کارهایمان بیش از پیش حس می‌کنیم.

در ادامه دکتر رنجبران  رمز موفقیت در ماه های اخیر را تحقق شعار“ما_میتوانیم”دانست و افزود: این شعار باید در تمام سطوح مجموعه فرهنگ سازی و نهادینه شود که ثمره آن ثبت رکورد های جدید در تامین و فروش  قطعات در شرکت بوده است.در پایان ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک همکاران اظهار داشتند، امید است در ظل توجهات ذات اقدس الهی و عنایات حضرت علی(ع) همیشه درکنار خانواده شاد و سربلند باشید.

راه اندازی موکب پذیرایی و فضاسازی محیطی از جمله برنامه های فرهنگی در ایام دهه ولایت و امامت تا روز عید غدیرخم در شرکت همراه خودرو بود.