به گزارش روابط عمومی ، این شرکت از سال گذشته با نگاهی نو به حوزه تامین و توزیع قطعات یدکی اقدامات موثری را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار قطعات یدکی محصولات گروه خودرو سازی سایپا آغاز کرده است.
از جمله اقدامات این شرکت می توان به توجه ویژه به تجاری سازی قطعات با محوریت استفاده از پتانسیل های قطعه سازان داخلی عنوان نمود. همچنین این شرکت بدنبال احیای نام و نشان تجاری خود نسبت به عرضه قطعات با بسته بندی و گارانتی معتبر اقدام نموده است.
توسعه استراتژی های شرکت با هدف توسعه بازار قطعات و افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا از جمله اقدامات مهم این شرکت می باشد.
معرفی بسته بندی قطعات یدکی سی پارت ، دستاوردها، ظرفیتها، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاریهای تجاری و ایجاد ارتباطهای جدید تجاری از مهمترین اهداف شرکت همراه خودرو سایپا برای حضور در این نمایشگاه به شمار میرود.
شرکت همراه خودرو سایپا در بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی مشهد برگزار شده و تا 23 مهر در سالن فردوسی پذیرای بازدید کنندگان است.