تجلیل از بسیجیان برتر شرکت همراه خودرو سایپا همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت همراه خودرو سایپا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در مراسمی با حضور دکتر مرادی مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا و جمعی از قائم مقامان و مدیران ارشد از بسیجیان برتر شرکت همراه خودرو سایپا تقدیر به عمل آمد.
دکتر مرادی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه سخنان خود را با یاد شهید سر افراز حاج قاسم سلیمانی آغاز نمود و از رشادت های #سردار_سلیمانی در زمان جنگ داعش مطالبی عرض نمودند.واز ایشان به عنوان اسوه صبر و استقامت و مقاومت با جان و دل به عنوان یک بسیجی نمونه و تکرار نشدنی یاد کردند.
در این مراسم دکتر مرادی مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا با بیان اینکه نگاه و تفکر بسیجی می تواند کشور را به موفقیت های زیادی برساند و حضرت امام با تشکیل بسیج در کشور علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور در اوایل جنگ تحمیلی، شرایط و بستر لازم برای خدمات و کارهای بزرگتر را بر اساس تفکر بسیجی در عرصه های مختلف فراهم کرد.
دکتر مرادی تاکید کرد انتظار می رود بسیاری از مشکلات شرکت با حضور بسیجیان رفع گردد و افزود: روحیه بسیجی یعنی تعهد به کار، انضباط کاری و انجام کار مفید و موثر که در راستای رسیدن به اهداف سازمان قدم برداشته ومسئولیت های محوله را به نحو احسنت انجام دهند.
اسمعیل محمدی فرمانده پایگاه بسیج شهید اصغر پاشاپور شرکت همراه خودرو سایپا در گزارشی فعالیت های انجام شده این پایگاه را به سمع و نظر حاضرین درجلسه رساند و با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات قشر کارگری می تواند علاوه بر ارتقاء فرهنگ سازمانی، موفقیت کارها را نيز تضمین نماید، از مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان که در شرایط سخت اقتصادی همواره به فکر رفاه و معیشت قشر کارگری بوده تشکر و قدر دانی نمود.
در پایان این جلسه از بسیجیان برتر شرکت همراه خودرو سایپا با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.