اهداف و برنامه ها
برنامه های بلند مدت و اهداف کلان شرکت همراه خودرو سایپا به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه توزیع قطعات یدکی، همسو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1400 به شرح ذیل استقرار یافته تنظیم ، تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است :
- توسعه سبد محصولات در پلتفرم های متنوع داخلی و خارجی
- توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه
- ورود به حوزه بازرگانی خارجی
- ارتقای کیفیت محصولات و خدمات
- تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان
- حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی
- درك و پاسخگويي به موقع نيازها و انتظارات مشتريان جهت ايجاد ارزش پايدار
- همکاری با شرکای تجاری موفق و بهره گیری از دانش و فناوری نوین در حوزه فروش قطعات یدکی برند دوم خودرو سازی سایپا
- حفظ سرمایه های انسانی، ارتقاء انگيزه، دانش و توانمنديهاي كاركنان و افزايش مشاركت و نوآوري
- پايبندي به اصول مديريت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآيندگرائی
- كاهش هزينهها و اتلافها در كليه فرآيندها و توسعه زيرساختهاي سخت افزاري و نرم افزاري
- پایبندی به حفظ محیط زیست از طریق سه اصل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف منابع
برنامههای توسعه ای از قبیل مکانیزاسیون فرآیند بسته بندی ، تجهیز سایت های چوبی و فلزی، ، شناسایی و ردیابی هوشمند، انبارداری و لجستیک نوین، خودکفایی در تولید ملزوم ، رنگ آمیزی قطعات بدنه و … در دستور کار این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت سرآمد در حوزه بسته بندی و توزیع قطعات یدکی در کشور با همکاری سایر شرکت های گروه قرار دارد.